2017/04/02

Moodle: jardueren inportazioa "Gaiak fitxetan" formatuko ikastaroetan

Gaur saiatu naiz "Gaiak fitxetan" formatua duen ikastaro batera beste ikastaro baten jarduera bat inportatzen eta "inportazioa ondo egin da" mezua erakusten zidan Moodle baina nik inportatutako jarduera ikusi ez.

Proba hemendik, proba handik, azkenean ikastaroaren ezarpenetan  "Gaiak fitxetan" formatutik "Gai-formatu"ra pasatu dut eta hara non agertu den inportatutako "Jarduera umezurtzak" izeneko bloke berri batean.

Hortik zegokion gaira herrestan eraman eta ikastaroari bere jatorrizko "Gaiak fitxetan" formatura ekarri dut.

Beraz, "Gaiak fitxetan" formatua duen ikastaro batera jarduerak inportatuz gero kontuan izan inportatutako elementuak ikusteko ikastaroaren formatua aldatu beharko duzula.

Oharra:
Akats hau Moodle 2.9.7an atzeman dut

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina