2011/10/16

Xmind korritze-barrekin

Xmind eskemak adierazteko aplikazio interesgarri bat da (lehengo batean aurkeztu nuena). Kontua da zenbait Linuxetan -gutxienez Ubuntu Natty eta Oneiric-en- korritze-barrak ez dutela funtzionatzen. Gora behera egiteko ez dago arazo handirik zure saguak gurpila badu baina ezker eskuin egiteko ez dut modurik asmatu.

Sarean bilatuta irtenbide bat topatu dut: Xmind abiatzea bere korritze-barrekin eta ez sistemaren Overlay korritze-barrekin. Horretarako ondoko agindua kopiatu eta terminal batean itsatsi.
LIBOVERLAY_SCROLLBAR=0 /usr/local/xmind/xmind
Tamalez ez dut lortu funtzionaraztea aplikazioen menuan ez eta agindu honekin abiarazlerik sortzea, beraz, Xmind abiarazi nahi duzun bakoitzean terminalean jarri behar da agindu hau. Bestela Xmind abiatzen da baina korritze-barrarik gabe. 

3 iruzkin:

  1. Aupa Alex

    Aspalditik erabiltzen dut XMInd eta oso gustura ibili naiz berarekin orain arte. Korritze barren kontuarekin dagoen arazoa nahiko arrazoia iruditzen zait aplikazioz aldatzeko. Izan ere, XMind-en ez dut topatu antzeko beste aplikazioetan hain arrunta den arrastatzeko aukera, alegia, maparen gainean klikatu eta arrastatuz mapa osoa desplazatzearena. Aukera hau gabe eta korritze-barra erabiltzeko aukerarik izan gabe, mapa batekin lan egitea ezinezkoa egiten da.

    Zuk ba al dakizu mapak pantailan zehar arrastatzeko zer egin behar den? Harrigarria iruditzen zait XMind-ek aukera hori ez izatea, hain gauza arrunta izanda.

    ErantzunEzabatu
  2. Arraioa, Nik zoratuta korritze-barrak aktibatzeko eta saltseatu dut pixka bat eta topatu dut soluzio egokia: SAGUAREN GURPILA KLIKATU ETA ARRASTATU.

    ErantzunEzabatu
  3. Badago muturreko aukera bat: "overlay scrollbars" horiek guztiz kentzea:

    sudo apt-get remove overlay-scrollbar liboverlay-scrollbar3-0.2-0 liboverlay-scrollbar-0.2-0

    Horrek sistema osoari eragingo dio, baina unity gehiegi maite ez duzunez, axolako ez dizulakoan nago.

    Hemen ikusia: http://www.webupd8.org/2011/10/things-to-tweak-after-installing-ubuntu.html

    ErantzunEzabatu