2010/06/04

VirtualBox frogatzen

Ekipo batean bi sistema eragile edo gehiago izateko bi modu erabiltzen dira gehien bat: abio duala, alegia ekipoa abiatzen denean menu bat azaltzea non erabiltzaileak erabakitzen du zein sistema erabili sesio horretan, eta bestea birtualizazioa da, bigarren modu honetan sistema bat abiatzen da, Linux edo Windows gehienetan, eta bigarren sistema, birtuala alegia, lehenengoaren aplikazio moduan irekitzen da.

Birtualizazioak egiteko gehien erabiltzen diren aplikazioak VMware eta VirtualBox dira. Nik bigarrena frogatu dut.

Instalazioa egiteko hemen deskribatzen den modua erabili dut. Aurrekoan software-biltegitik egin nuen baina ez zidan sortu vboxusers taldea. Abiapuntua kasu honetan Ubuntu 10.04 duen ekipo bat da. Aplikazioa Sistemaren Tresnak taldetik abiatu eta gomendatzen dituen parametroak onartu ditut. Bi GBteko Rametik 512 MB esleitu diot Windows XP birtualari. Windowen diskoa CDan sartu eta aurrera...
Behin instalazioa bukatuta -parametro arruntak onartuz- oztopo txiki bat izan dut Ctrl-Alt-Supr eskatzen duen Windowseko pantaila. Hiru teklen konbinazioa eginez gero Ubuntu bera itzali nahi ote dugun galdetzen digu. Bilatu eta soluzioa topatu dut Eskuineko Ctrl+Supr bi teklen konbinazioa desblokeatzen du sarrera. Ondoren institutuko domeinuan sartu, XPa euskaratu eta hasierako Ctrl-Alt-Supr berriz ager ez dadin konpondu (Kontrol panela > erabiltzaileak > aurreratua):

Instalazioaren abiadura harritzekoa eta Windowsa fin baino finagoa dabil Ubunturen gainean. Frogekin segituko dut eta beste mezu batean komentatuko dut usb memoriak, karpeta partekatuak eta holakoekin zer moduz.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina